Sisällöntuotanto yrityksesi nettisivuille
Sisältö on avain kotisivujen kaiken hyödyn irtisaamiseksi. Tekstien kuuluu olla rakenteellisesti helppolukuista, kielellisesti ymmärrettävää mutta niiden tulee nousta korkealle myös hakutuloksissa.
Tämän varmistamiseksi minun ja asiakkaideni käytössä on tarkkaan määritelty sisällöntuotantoprosessi:
1. Kotisivujesi tilannekatsaus
Kuinka paljon nettisivusi edustavat yritystäsi juuri nyt? Vastaavatko ne nykypäivää, yrityksesi visiota, tavoitteita ja luonnetta? Konsultoinnin aikana vastaamme yhdessä muun muassa näihin kysymyksiin. Ota yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake, niin tarjoan parhaan ratkaisun nettisivujesi sisällöntuotannolle.
2. Kohderyhmien analysointi
Nettisivujen nykytilanteen tarkastelun jälkeen on olennaista tarkastella yrityksesi kohderyhmää. Mistä he ovat kiinnostuneita? Mitä he tarvitsevat? Mikä saa heidät vakuuttumaan? Näihin kysymyksiin vastaaminen on tärkeää myyvimmän tekstisisällön kehittämisen kannalta.
3. Sisältösuunnittelu
Nykytilanteen ja kohderyhmien tarkastelun jälkeen alkaa sisällön suunnittelu. Tässä prosessissa luomme yhdessä sisällölle järkevän rakenteen ja muutaman iskulauseen, jotka muodostuvat kohderyhmän, arvojen ja tavoitteidesi mukaisesti. Rakenne ja iskulauseet tekevät kotisivujesi sisällöstä helppolukuisen, toimivan ja myyvän tekstikokonaisuuden.
4. Hakukoneoptimointi (SEO)
Kotisivujen löydettävyyden varmistamiseksi tekstissä käytettävien sanojen on synkattava potentiaalisten asiakkaiden hakukonelogiikan kanssa. Hakukoneoptimointi tarjoaa vinkkejä käytetyimmistä hakusanoista, mutta myös tavoista kuvata palveluita ja ilmaista tuotevalikoimaa. Tämän ansiosta kuluttajat löytävät firmasi netistä, ja täten saavat vastauksen kysyntäänsä.
5. Toteutus, stilisointi ja oikoluku
Hyvin suunniteltu teksti on puoliksi tehty, paremmin suunniteltu vielä enemmän. Tekstikokonaisuus toteutetaan sanasta sanaan ja stilisoidaan määritellyn rakenteen mukaisesti parhaan mahdollisen lopputuloksen saavuttamiseksi. Jokainen teksti oikoluetaan huolellisesti niiden edustavuuden takaamiseksi.
6. Käännös englanniksi
Halutessasi saat kaiken tämän työn käännettynä englanninkielelle. Kaksikielisenä nettisivusi tavoittavat enemmän potentiaalisia asiakkaita. Tekstejä ei käännetä sanasta sanaan, vaan lopputuloksena on kohderyhmälle optimoitu ja kielelle ominaisin piirtein käännetty tekstikokonaisuus.
7. Maalissa ollaan!
Tekstit ovat valmiina nostattamaan kotisivusi ja yrityksesi uusiin korkeuksiin ja kokemuksiin.
Olen kevytyrittäjä, ja laskutukseni tapahtuu Ukko.fi –palvelun kautta, jossa lähetän firmallesi laskun joko sähköpostitse tai kirjeellä. Tämä tekee toiminnastani hyvin nopeaa ja tehokasta: minulta on siis helppo ostaa, laskun maksaminen on helppoa ja ennen kaikkea sinun kustannuksesi pysyvät kurissa.
ONKO SINUN NETTISIVUSI SEURAAVANA VUOROSSA KOHTI TEHOKKAAMPAA SISÄLLÖNTUOTANTOA?